מבחן עצמי לשיווק

מבחן עצמי לבדיקת שיווק במרפאת שיניים יש להוסיף נקודה אחת לכל פעילות שמתקיימת במרפאתך על בסיס קבוע: מכתבים למתרפאים עם הסבר

מודל לקביעת מחירים

מודל לקביעת מחיריםגארי טאקס, מומחה לנוהלי תשלום ברפואת שיניים, כתב מאמר מעניין על מודל חדש לקביעת תמחור המרפאה. על-פי טאקס,

קישורים מעניינים

אתרים מומלצים  http://www.amcd.org    איגוד רופאי שיניים בתאגידים   http://www.womendentists.org    איגוד רופאות שיניים   http://www.ada.org   א רגון רופאי השיניים האמריקאים  

תרשים זרימה בתכנון

זרימת התנועה במרפאה (Traffic Flow) תנועה נכונה פירושה שהאנשים (מטופלים, רופאים ואנשי צוות) יכולים להגיע למקומם בבטחה, במקסימום יעילות ובלא להפריע

פרוגראמה תפעולית

פרוגראמה דנטאלית -כלים לתכנון ועיצוב מרפאה שירה גנני – אדריכלית,   פרוגראמה הינה הצגת  מידע, המגדיר את מטרת הפרויקט, היכולת הכספית, הדרישות

גודל יחידות מקובל

גודל מקובל של יחידות שונות במרפאת שיניים     חדר עבודה רופא                    12   מ"ר      3 חדרים  26  מ"ר חדר שיננית             

שלבי תכנון מרפאה

יש כמה גורמי יסוד שיש להביאם בחשבון בעת שבונים או משפצים מרפאה, ויש לתכנן אותם באופן מדוקדק ולהקדיש להם מחשבה

עקרון 60-20-20

עקרון פארטו (הידוע גם בשם כלל 80-20) התפתח מאבחנה של פארטו במאה ה-19 כי 80% של העושר של איטליה היתה

נקודת איזון ושותפות

בחינת נקודת איזון בניהול מרפאת השיניים -גישה עם שילוב אישי נקודת האיזון הינה כלי כלכלי ניהולי המאפשר למנהלי מרפאת השיניים

מה הם ריווחי המרפאה

מהם רווחי המרפאה?רווחי מרפאה מוגדרים כהפרש בין סך כל הרווח הכלכלי של בעלים של מרפאת שיניים לבין הסכום שרופא שיניים

גבייה ניקיונות פסח

זמן  ל"ניקיונות פסח" של חשבונות ישנים פטריק ווהל ולורין הולט מציעים במאמר שהתפרסם  ב"Advanced Practice Management", לחלק את החובות שטרם נגבו,

מכירת מרפאה

לכל אחד מהעוסקים ברפואת השיניים יש שלב בחיים בו הוא עושה הערכה מחודשת של דרכו המקצועית. הישגיו הכלכליים ומחשבות לגבי

השמת כח אדם

בחירת העובד לתפקיד:  שלב א' – אפיון מדויק של התפקיד הנדרש מול הלקוח. שלב ב' – סינון קו"ח ראשוני. שלב ג' –

מכירת מרפאה

נקודות להתייחסות  להסכם מכירה (ללא נד״לן)יש להתייחס לנקודות אלו כהמלצה לדיון , לתקן לפי המצב ולא לקבל כהכרח בכל הסכם מתגבשההסכם

חבר עוזר לחבר

עסקים ברפואת שיניים-תכנן לבלתי צפוי אירועים לא צפויים בעסקים קורים בעסקים כמו בכל תחומי החיים שלנו ועלולים לפגוע פגיעה אנושה בכל

שיווק

במסגרת זאת מופיעים מאמרים הקשורים  לפעילות מרפאת שיניים בנושאי שיווק

כוח אדם

במסגרת זאת מופיעים מאמרים הקשורים  לפעילות מרפאת שיניים בנושאי כוח אדם ושירותים נלווים לחלק מהמאמרים ניתן להיכנס עם סיסמת חבר

תפעול וייצור

במסגרת זאת מופיעים מאמרים הקשורים  לפעילות מרפאת שיניים בנושאי תפעול וייצור לחלק מהמאמרים ניתן להיכנס עם סיסמת חבר בלבד